Aktuálně provozujeme několik modelových kolejišť. Naším nejrozsáhlejším projektem je segmentové kolejiště v modelovém měřítku H0, které t.č. má bez mála 80 metrů, a skládá se z jedné hlavní „D2“ a jedné vedlejší „D3“ (lokálkové) trati. Trať je jednokolejná a provoz se zde řídí telefonickým dorozumíváním (nabídkou, přijetím a odhláškou vlaku). Pro efektivnější řízení provozu byla zastávka Jakubčice-Podhradí (spojena s hláskou Jakubčice) rekonstruována na výhybnu se zastávkou, což umožňuje křižování vlaků a odlehčilo to provoz zejména v přilehlé stanici Raspenín. V nejbližší době chystáme stavbu naší největší železniční stanice Dalešín (t.č. ji provozujeme jako stanici skrytou), ke které bude připojeno velké lokomotivní depo se dvěma halami, rotundami (starou – parní, a novou – motorovou), dále do stanice Dalešín budou zaúsťovat dvě vlečky (DACHEZA – Dalešínské chemické závody, n.p.; a FUD – Fučikův důl, n.p.)
Dalšími kolejišti jsou menší panelová kolejiště, které staví především náš kolega Ivan. Na těchto kolejištích je kombinace modelové železnice různých měřítek (N 1:160, TT 1:120 a N 1:160) a papírových modelů.
Dalším naším projektem je tzv. mobilní kolejiště, se kterým se prezentujeme na hostitelských výstavách. Spolupracujeme mj. s Dopravním podnikem Ostrava, Vagonářským muzeem ve Studénce, s papírovými modeláři „Ostravan“, plastikovými modeláři z Ostravy (Fox model) a Kopřivnice (Model Kit Show), Moravskoslezským muzeem železničním z Ostravy atd.
Pár momentek z mobilního kolejiště:
Dalším, a divácky velmi oblíbeným kolejištěm, je zahradní železnice v modelové velikosti „G“ (1:22,5), která t.č. má dva okruhy, po nichž se projíždějí dvě parní soupravy.