Na našem kolejišti provozujeme především vozidla IV. epochy ČSD (od konce 60.let po počátek 90.let 20. století), což znamená značnou rozmanitost drážních vozidel:
- od parních lokomotiv, které zajišťovaly pravidelný provoz až do roku 1980 (a jako zálohy byly nasazovány ještě do poloviny 80. let);
- přes historické i novější motorové vozy – tedy od legendárního motoráčku M131 s přezdívkou „Hurvínek“ přes motoráky řady M 262 „Kraksna“, M 240 „Sigrovka“ nebo M296 „Hydra“ po modernější motoráky řady M152 „Orechstrion“ a prototypové „Quatro“ (842 002) až k motorovému vozu řady 843 s poněkud morbidní přezdívkou „rakev“ ;
- až k motorovým lokomotivám, které v daném období byly zastoupeny hlavně lokomotivami řady T478.1 a T478.3, později i T478.4 – známými to „Bardotkami“ a „Brejlovci“. Ale objevovaly se i lokomotivy dalších řad (T435, rep. T458 „Malý“, resp. „Velký hektor“, T 334 „Rosnička“ a samozřejmě nesmí chybět legendární stroj T 679 s přezdívkou „Sergej“ a další šestinápravová lokomotiva řady T669 neboli „Čmelák“, později pak T 466.2, známý to „Kocour“, nebo T 457.1 alias „Špageta“ a další).
Ale máme i lokomotivy¨, které už spadají do epochy V., tedy období ČD, a epochy VI., tedy vzniku ČD Cargo:
A občas k nám také zavítají drážní vozidla cizích železničních správ:
Máme i několik lokomotiv elektrických, ale k nám na koleje se dostanou jen pokud mají přípřež nezávislé trakce, naše trať je totiž neelektrifikovaná….